米赛亞的麦丽素

时间还有多久?

We Don't Try - Chris Garneau

鄙人从不是很care歌词到底讲滴撒,顺耳就推

作曲 : Chris Garneau
作词 : Chris Garneau
You say your on a diet
你说你就想这么死去
Cause the thing that don't work out right
因为生活已经变得一团糟
But you don't even try
但是你甚至都没有去尝试做些什么
Though neither do i
虽然我没有资格说你

And neither do my friends
还有我的那些朋友们
Though some of them pretend
一切只是表面,其实大家都是一样
And it's easy if you cry
所以哭出来吧 什么都会好的
Cause you feel bad for yourself
你只是活得太累了
I think about my friend who died
我想起了我那去世的朋友
And how her kids didn't get to say goodbye
她的孩子甚至都没有机会和她说再见
Though neither did i
虽然我也没有机会
No neither did I
我也没有机会
And neither did my friends
还有我的那些朋友们
Though some of them pretend
其实大家都是一样
And its easy if you cry
所以哭出来吧 什么都会好的
Cause you feel bad for yourself
你只是活得太累了
If you pretend everythings fine
假装一切都会好起来吧
I won't hurt myself or lie
我不想再受伤
To you or mom or dad
也不想再对你父母撒谎
Just pretend that i'm not sad
我能做得也只是强颜欢笑
And we'll work everthing out
总有一天,我们会走出各自的壁橱
Even all the stuff we don't talk about
面对有我们之前不敢谈论的一切
It would be easier if we cried
所以哭出来吧 什么都会好的
We'd feel bad for ourselves
我们只是活得太累了
It's supposed to snow tonight
亲爱的,听说今夜会下雪
I hope the forecast is right
我真希望这是真的
Cause in the morning i sleep in till i like
因为这样,第二天清晨我便能静静躺在床上
And if it snowed outiside it would feel so nice in here
而窗外应该是雪后那片美好的景象


评论
热度(12)

© 米赛亞的麦丽素 | Powered by LOFTER