米赛亞的麦丽素

时间还有多久?

I Am Me Once More - Zee Avi

我说过我从不看歌词,那些模棱两可的词汇无法表达我的意思,有的甚至背道而驰。好听就好。因人而异。

作曲 : Avi,

No…,

不,

I really don’t think so,

我真的不这么认为,

that you’d think I’d be incapable,

你认为我不能,

of being on my own,

独立生活,

No…,

不,

I really don’t think so,

我真的不这么认为,

that I would for a second let you,

我将会让你,

back in through my door,

再次回到我的身边,

I have spent,

我虚度了,

many a-nights even when,

许多个有你陪伴的夜晚,

you were by my side,

如果你是我的话,

I shed tears I couldn’t dry,

我泪流不止,

I shed tears I couldn’t dry,

我泪流不止,

But I should thank you for,

不过我还是应该谢谢你,

taking my blindfold off,

因为你让我看清了一切,

now I ain’t jaded no more, no more,

现在我早已厌倦,

And I take pride,

我感到自豪,

in bein’ the one that said goodbye,

当我对你说出再见的时候,

that could only mean,

那意味着,

I am me, once more,

我做回了我自己,

You would turn,your head the other way,

你转过你的头,so you wont have to listen,

你不愿意听我的述说,

to what I had to say,

You assumed,

你认定了,

that I needed you,

我需要你,

but you didnt realize that,

但你没有意识到,

I needed no one but myself,

我只需要我自己,

I needed no one but myself,

我只需要我自己,

But I should thank you for,

不过我还是应该谢谢你,

taking my blindfold off,

因为你让我看清了一切,

now I ain’t jaded no more, no more,

现在我不再疲惫不堪,

And I take pride,in bein’ the one that said goodbye,

我为对你说出再见而感到自豪,

That could only mean I am me, once more,

那意味着,我还是我,

That could only mean I am me, once more,

那意味着,我还是我,

That could only mean I am me, once more,

那意味着,我还是我。

评论
热度(2)

© 米赛亞的麦丽素 | Powered by LOFTER